Metode de Plată și Condiții de Livrare

Livrarea comenzii

Produsele comandate se livrează oriunde în România, prin intermediul curierului rapid (GLS). Termenul de livrare este 1-2 zile lucrătoare.

Pentru livrarea în afara României vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon 0736.27.09.98 sau pe email-ul comenzi@dvrpharm.ro pentru a hotărî de comun acord modalitatea de plată și livrarea. Menționăm că pentru comenzile cu livrare în afara României, clientul va achita în totalitate taxa de transport, indiferent de valoarea comenzii.

Produsele expediate se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului. Nu există valoare minimă pentru comandă.

Pentru comenzile cu valoarea de peste 100 Ron transportul este GRATUIT, oriunde în țară, indiferent de greutatea pachetului. În cazul în care valoarea comenzii dumneavoastră nu depaste 100 Ron se achită un cost de 15 Ron.

Modalități de Plată 

Plata produselor se efectuează în numerar/cash, la livrarea/ridicarea produsului.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele D.V.R. PHARM.

Condiții generale pentru retur

Cumpărătorul are dreptul să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. În cazul returului comenzilor, se stornează factura în totalitate, inclusiv costul de transport.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a produselor.

În cazul în care clientul solicită retur, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, se va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării vânzătorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retur. Suma va fi returnată prin virament bancar.

Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, sigilate. Nu se acceptă returul produselor dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătătii clienților și din motive de igienă.

Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul.